3 Ocak 2015 Cumartesi

DEREOTLU KANEPELER

Annemin bu seneki yılbaşı yemeğinde klasik mezelerinden değil de farklı bir şeyler yap şaşırt bizi demesi üzerine başladım araştırmayı. Google amcaya "yılbaşı atıştırmalıkları" yazdım birkaç cakepop, brownie ve biraz daha sıradan kanepe görselleri dışında malesef pek yardımcı olmadı bana. Bende mutfakta kırmızı, yeşil ve yeni yılı çağrıştıran (çam ağacı, baston şeker vs) ne varsa kullanıp ortaya bir şeyler çıkardım. Tadanlar ortaya çıkan sonuçtan memnun oldular, ee dolayısıyla bende.  Sonrada madem dedim sevgili Google bana aradığımı vermedi, ben belki benim gibi farklı görsellerde lezzetlerini sunmak isteyenlere yardımcı olurum ve paylaşmaya karar verdim. Bu da benim ilk tarifim, ilk göz ağrım. Hadi Afiyet olsun :)




Dereotlu Kanepeler


Malzemeler:
  • Uno tam tahıllı ekmek (isteğe göre değişebilir)
  • Dereotu
  • Kırmızı biber
  • Mayonez
  • Ranch sos
  • Sarımsak tozu
  • Nane
Yapılışı:
  1. Ekmekler çam ağacı kalıbıyla tek tek kesilir.
  2. üzerine mayonez, ranch sos, sarımsak tozu ve nane karıştırılarak sürülür.
  3. Dereotu ve ufak ufak doğradığımız biberlerle süslenir.
AFİYET OLSUN!:)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder